Garantijos
SAUGUMO GARANTIJA
Jūsų duomenų saugumą užtikrina saugaus ryšio SSL (angl. Secure Socket Layer) sertifikatas. Duomenys, keliaudami tarp Jūsų kompiuterio ir serverio nebus perskaityti arba pakeisti trečių šalių, nes yra šifruojami sudėtingiausiais algoritmais. Mokėjimo už prekes metu elektronine bankininkyste internetinės parduotuvės www.kojine.lt pirkėjai prisijungimo metu prie elektroninės bankininkystės ar elektroninių mokėjimų sistemų duomenis įveda bankų arba PayPal sistemos puslapiuose, todėl www.kojine.lt ši informacija nepasiekia.
KOKYBĖS GARANTIJA
Kiekvienos internetinėje parduotuvėje www.kojine.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Tik norime atkreipti dėmesį, kad nuotraukoje (-ose) esančios prekės gali neatitikti tikslios prekės išvaizdos. Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone. Pastaba: nuo 2010 m. rugsėjo 09 d. prekės pirkimo dokumentas (PVM sąskaita faktūra) kartu yra ir garantinis talonas.
Kai nenustatytas daikto kokybės garantijos ar tinkamumo naudoti terminas, tai Pirkėjas reikalavimus dėl daikto trūkumų gali pareikšti per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo daikto perdavimo dienos, jeigu įstatymai ar sutartis nenumato ilgesnio termino. Terminas reikalavimams dėl gabenamų ar paštu siunčiamų daiktų trūkumų pareikšti skaičiuojamas nuo daiktų atgabenimo į paskirties vietą dienos (Civilinio kodekso 6.338 straipsnio 2 punktas). Kai yra nustatytas daikto kokybės garantijos terminas, reikalavimai dėl daikto trūkumų gali būti reiškiami, jeigu trūkumai nustatyti per garantijos terminą. Jeigu komplektuojamajai detalei taikomas trumpesnis negu pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminas, tai reikalavimas dėl komplektuojamosios detalės trūkumų gali būti pareikštas per pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminą. Jeigu komplektuojamajai detalei taikomas ilgesnis negu pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminas, tai reikalavimas dėl komplektuojamosios detalės trūkumų, kurie pastebėti per garantijos terminą, gali būti pareikštas nepaisant to, kad pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminas pasibaigęs (Civilinio kodekso 6.338 straipsnio 3 punktas). Reikalavimus dėl daikto, kuriam nustatytas tinkamumo naudoti terminas, trūkumų Pirkėjas gali pareikšti, jeigu jie nustatyti per daikto tinkamumo naudoti terminą (Civilinio kodekso 6.338 straipsnio 4 punktas). Kai sutartyje nustatytas trumpesnis nei dveji metai daikto kokybės garantijos terminas ir daikto trūkumai nustatyti pasibaigus šiam terminui, tačiau nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, Pardavėjas atsako už daikto trūkumus, jeigu Pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki daikto perdavimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako pardavėjas (Civilinio kodekso 6.338 straipsnio 5 punktas).
Jei nuspręsite pasinaudoti teise grąžinti užsakytas ir gautas prekes, www.kojine.lt nepriims pažeistų ar sugadintų prekių.
Pinigai už grąžintas prekes, įskaitant prekių siuntimo išlaidas, grąžinami per 14 dienų po prekių grįžimo į sandėlį. Prekė turi būti grąžinama į UAB „Komerta“ sandėlį, esantį Talino g. 10A-11, LT-05200 Vilnius, jei nebus nurodyta kitaip po grąžinimo prašymo pateikimo. Siuntimo išlaidos kompensuojamos tik už grąžinamas nekokybiškas prekes, pateikus siuntimo išlaidas pagrindžiančius dokumentus. Jei grąžinama prekė kokybiška, tokius siuntimo kaštus dengia pats vartotojas.
Prašymą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti mums el. paštu pagalba@kojine.lt arba užpildę formą, kuria galite parsisiųsti paspaudę čia ir persiuntę elektroniniu paštu pagalba@kojine.lt. Esant nesutarimams galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/).
Dėl iškilusių klausimų, prašome susisiekti su www.kojine.lt konsultantais elektroniniu paštu: pagalba@kojine.lt.